Obtinere consimtamant

În vederea realizării comunicărilor comerciale cu clienții SOUNDNET INTERNATIONAL SRL („Societatea”) este necesar acordul prealabil al acestora pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în deplină concordanță cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ("Regulamentul general privind protecția datelor" sau "GDPR").

Condiția fundamentală pentru transmiterea de comunicări comerciale clienților, e-mail sau telefonice, este obținerea consimțământului prealabil expres al clienților pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în calitate de persoane vizate. În virtutea acestei obligații, SOUNDNET INTERNATIONAL SRL va trebui să utilizeze metode eficiente prin care să obtina, fixeze în mod durabil (și sa poată proba ulterior) consimțământul persoanei vizate.

În acest sens, acordul trebuie să fie exprimat de persoana vizată în cunoștință de cauză cu privire la identitatea operatorului, scopul prelucrării, drepturile persoanei vizate, iar acordul să fie neechivoc.

Clientii vor fi informati cu privire la inregistrarea apelurilor telefonice: (i) apelurile recepționate în Call Center și (ii) apelurile efectuate de personalul Societății din Call Center.

Astfel, toți clientii vor fi înștiințati despre înregistrarea apelurilor și vor fi informați cu privire la prelucrarea  datelor cu caracter personal fiind invitați să-și exprime acordul prin continuarea apelului telefonic.

I. Pentru apelurile recepționate în Call Center, înainte de stabilirea legăturii cu agentul, mesajul de înștiințare va fi:

Bună ziua! Bine ați venit la SOUNDNET INTERNATIONAL SRL Apelul dumneavoastră este important pentru noi și va fi preluat în cel mai scurt timp de unul dintre agenții nostri. Pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, vă comunicăm că această convorbire este înregistrată și stocată pentru o perioadă de 36 luni.

Dorim să vă informăm că societatea SOUNDNET INTERNATIONAL SRL va prelucra datele cu caracter personal pe care le veți comunica, cu respectarea legislației privind protecția datelor cu caracter personal. În acest context beneficiați de următoarele drepturi:

dreptul de avea acces la prelucrarea datelor, dreptul de rectificare si de ștergere a datelor, dreptul de restricționare a prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a vă opune prelucrarii si, dreptul de a depune o plângere la Autoritatea pentru Supravegherea prelucrării datelor.

Daca doriti sa va exercitați aceste drepturi o puteți face oricând, utilizând unul dintre canalele noastre de contact disponibile pe site-ul WWW.SOUNDNET.RO/

Prin continuarea apelului vă exprimați acordul pentru înregistrarea apelului și pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.”

In situatia in care se constata ca mesajul dureaza prea mult si clientii isi pierd rabdarea in ascultarea mesajului, acesta poate fi scurtat, insa recomandam sa existe o trimitere clara catre pagina web a Societatii pentru a avea informatii complete despre prelucrarea datelor personale si drepturile lor cu privire la acestea, dupa cum urmeaza:

Bună ziua! Bine ați venit la SOUNDNET INTERNATIONAL SRL Apelul dumneavoastră este important pentru noi și va fi preluat în cel mai scurt timp de unul dintre agenții nostri. Pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, vă comunicăm că această convorbire este înregistrată și stocată pentru o perioadă de 36 luni.

Dorim să vă informăm că societatea SOUNDNET INTERNATIONAL SRL va prelucra datele cu caracter personal pe care le veți comunica, cu respectarea legislației privind protecția datelor cu caracter personal. Pentru detalii cu privire la drepturile dumneavoastra va recomandam sa accesati site-ul nostru WWW.SOUNDNET.RO/

Prin continuarea apelului vă exprimați acordul pentru înregistrarea apelului și pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.”

II. Pentru apelurile efectuate de agenții din Call Center către Clienții care au încercat să contacteze Societatea, în momentul stabilirii legăturii cu agentul și înainte de identificarea clientului, acesta va fi informat despre înregistrarea apelului, mesajul de înștiințare fiind următorul:

Bună ziua, numele meu este (agentul urmând să se prezinte) și vă sun din partea SOUNDNET INTERNATIONAL SRL Doresc să vă informez că acest apel este înregistrat, iar continuarea lui reprezintă acceptul dumneavoastră pentru înregistrarea apelului. De asemenea, doresc să vă informez că societatea SOUNDNET INTERNATIONAL SRL va prelucra datele cu caracter personal pe care le veți comunica, cu respectarea legislației privind protecția datelor cu caracter personal. În acest context beneficiați de următoarele drepturi: dreptul de avea acces la prelucrarea datelor, dreptul de rectificare si de ștergere a datelor, dreptul de restricționare a prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a vă opune prelucrarii și dreptul de a depune o plangere la Autoritatea pentru Supravegherea prelucrării datelor.

Daca doriti sa va exercitati aceste drepturi o puteti face oricând utilizând unul dintre canalele noastre de contact disponibile pe site-ul WWW.SOUNDNET.RO/. Prin continuarea apelului vă exprimați acordul pentru înregistrarea apelului și pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.”

III. Baza de date

În vederea îndeplinirii condițiilor prevăzute de GDPR cu privire la obținerea consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, baza de date achiziționată ce conține date cu caracter personal ale clienților/potențialilor clienți va putea fi folosită de Societate în măsura în care aveți dovada din partea vânzatorului bazei de date că persoanele vizate si-au dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și pentru transferul datelor către un terț (alt operator). Doar pe baza unei astfel de confirmări, prelucrarea de către Societate a datelor personale stocate în baza de date achiziționată este conformă cu prevederile GDPR .